24 Ağustos 2012 Cuma

24 Ağustos 2012 Cuma Maçları İncelemesi



Evet, her cuma günü iddaa programını elime aldığımda içimde kopan kargaşa aynen buna benzer. Önce beş dakika kadar programa boş boş göz gezdiririm. Daha sonra aradan rastgele maçlara konsantre olur, çeşitli varsayımlar üretirim kendimce. Fakat bu blogu yazmaya başladığımdan beri programa daha bir ciddi bakıyorum, daha bir ciddi düşünüyorum. Bu ciddi düşünüşlerim ilk meyvesini de verdi. Sosyal medyada ilk kuponumu tutturdum. Çarşamba günü facebook sayfasından yayınladığım banko kupon 5.12'lik oranıyla yüzümü güldürdü. Amma da uzattın dediğinizi duyar gibi olduğumdan hemen maçlara geçiyorum.

Geçmeden hemen şunu belirteyim; bu cuma maçlar sanki az sürprizle sonuçlanacak gibi geldi bana. Aşağıda örneklerini göreceksiniz zaten. Ha bir de unutmadan şunu söyleyeyim; bundan sonra her maç için öncelikli beklentimin yanında ikinci bir yüksek oranlı (sürpriz kuponlar için) tahmin daha yazacağım. Bunu zaten bazı maçlarda yapıyordum. Fakat artık her maç için yapacağım. Tutma ihtimalleri elbette ki az. Ama faydasını göreceksiniz. Evet buraya kadar okuyanların oflamaya başladığını duydum. Günün programı kısıtlı olduğu için araya duyuruları da sıkıştırayım dedim. Neyse...

121 Waalwijk - Roda
Ev sahibi ekip ilk maçta evinde PSV'yi 3-2 yendi. İkinci maçta deplasmanda Den Haag ile 2-2 berabere kaldı. Bu iki maçta da birer kırmızı kart gördüler. Yani iki maçı da 10 kişi tamamladılar. Formdalar. Roda ise geçen hafta PSV'ye 5-0 mağlup oldu. Kötü oynuyorlar. Bu maçta ev sahibinin galibiyeti ve 2.5 gol üstünü banko olarak öneriyorum.
1. TAHMİN: 1 (1.60) veya ÜST (1.45)
2. TAHMİN: Handikaplı 1 oran 2.75


130 Kasımpaşa - Karabük
Bu maç için Kasımpaşa iddaa'nın favorisi. Aslında ligi takip edenlerin çoğunluğunun da favorisi. Fakat ciddi değişim geçiren bir kadroya bu kadar kısa zamanda bu kadar fazla güvenmek doğru olmaz. Ayrıca Karabük de yabana atılacak takım değil. Ben bu maçtan fazla gol beklemiyorum. Sürpriz bir sonuç çıkabilir.
1. TAHMİN: ALT 1.75 oran
2. TAHMİN: 1/0 (iy/ms
) 14.00 oran

134 B. Dortmund - W. Bremen
Bremen temsilcisi kadroda önemli değişiklikler yaptı. Hazırlık döneminde fena değillerdi. Dortmund ise Kagawa'yı satıp yerini Marko Reus ile doldurdular. Süper kupa maçında Bayern'e yenilseler de güçleri yerindeydi. Bu maçta iki ekibin de gol atıp 2.5 gol barajını aşacaklarını tahmin ediyorum. Maceraperestler için de bir tahminim var tabi.
1. TAHMİN: KG VAR (1.60) veya ÜST (1.30)
2. TAHMİN: 2/1 (iy/ms) 22.00


139 Evian - Lyon
Lyon ilk iki maçında da 
güzel performans sergiledi ve kazanmasını bildi. Ev sahibi takımda ise tersi bir durum söz konusu. Lyon'da Gomis ve kaleci Lloris hakkında ayrılma dedikoduları var. Fakat iki isim de harika oynuyorlar. Ben bu maçta da Lyon'dan galibiyet bekliyorum.
1. TAHMİN: 2 oran 1.90
2. TAHMİN: 0-2 maç skoru 7.75 oran


Bu yazıda yorumladığım maç sayısı az oldu, farkındayım. Fakat öz olduğundan eminim. Bu maçlardan oluşturduğum kuponlara Facebook ve Twitter'dan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: